BLOG

14.3. 2016

3 tipy pro efektivní email marketing

Naše emailové schránky jsou zahlceny. Jsme přehlceni všemi možnými nabídkami, které nám denně do emailu chodí. Pokud bych si každý den měla prohlédnout a poctivě přečíst všechny emaily a newslettery, které mi přijdou, neudělala bych v ten den nic jiného. Ještě horší na tom ovšem je, že 95% emailů, které mi denně přijde, mě spíše obtěžují, než aby mi v něčem...

8.2. 2016

Víte, pro koho píšete svůj blog?

Jednou z hlavních chyb, které se dopouští většina začínajících podnikatelů, je, že se chtějí zavděčit všem. Myslí si, že když specifikují své zákazníky, klienty, že když si stanoví cílového, ideálního zákazníka, tak o spoustu klientů přijdou. Jenomže je tomu právě naopak. Pokud si nestanovíte svého ideálního zákazníka, člověka, kterému chcete nabízet své produkty a služby, nebudete vlastně...

11.1. 2016

3 důvody, proč by každý podnikatel měl mít svůj blog

V dnešní době, kdo není vidět na internetu, téměř jako by nebyl. Pryč jsou doby, kdy jsme využívali pro hledání informací o lidech či firmách jiné kanály, než je internet. Mít svojí webovou stránku nebo blog je dnes absolutním základem pro každého podnikatele. Existuje mnoho důvodů, proč by měl mít každý podnikatel svůj blog. Ukážeme si takové tři...